SİXT
SİXT-2

Adana Defterdarlık Heyetinden Karaisalı Belediyesi’ne ziyaret

YAŞAM 25.06.2026 - 13:01, Güncelleme: 25.06.2026 - 13:01 294 kez okundu.
 

Adana Defterdarlık Heyetinden Karaisalı Belediyesi’ne ziyaret

Adana Defterdarlığı heyeti, Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek’i makamında ziyaret etti.

Adana Defterdarlığı heyeti, Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek’i makamında ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette kamu kurumları arasındaki iş birliği, mali konular ve yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek, Adana Defterdarı Ahmet Balıkçı, Mükellef Hizmetleri Müdürü Taner Canbolat, Karaisalı Vergi Dairesi Müdürü Dilek Akçalı ve Gelir Uzmanı Mehmet Çetin’i belediyede ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik değerlendirmeler yapılırken, kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekildi. Başkan Şimşek, nazik ziyaretlerinden dolayı heyet üyelerine teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi. Ziyaretin sonunda günün anısına hatıra fotoğrafı çekilirken, karşılıklı iyi niyet temennileriyle görüşme sona erdi. Karaisalı Belediyesi ile kamu kurumları arasındaki güçlü iletişim ve iş birliğinin önümüzdeki süreçte de devam edeceği belirtildi.
Adana Defterdarlığı heyeti, Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek’i makamında ziyaret etti.

Adana Defterdarlığı heyeti, Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek’i makamında ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette kamu kurumları arasındaki iş birliği, mali konular ve yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek, Adana Defterdarı Ahmet Balıkçı, Mükellef Hizmetleri Müdürü Taner Canbolat, Karaisalı Vergi Dairesi Müdürü Dilek Akçalı ve Gelir Uzmanı Mehmet Çetin’i belediyede ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti.

Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik değerlendirmeler yapılırken, kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekildi. Başkan Şimşek, nazik ziyaretlerinden dolayı heyet üyelerine teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.

Ziyaretin sonunda günün anısına hatıra fotoğrafı çekilirken, karşılıklı iyi niyet temennileriyle görüşme sona erdi. Karaisalı Belediyesi ile kamu kurumları arasındaki güçlü iletişim ve iş birliğinin önümüzdeki süreçte de devam edeceği belirtildi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve artihabergazetesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.